مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:492023-02-20سياسي

محرابیان: 140 اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت ها در تابستان انجام شده است


برنامه ریزی های لازم در قالب 140 اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت های تابستان سال آینده انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر محرابیان در جمع خبرنگاران و در تشریح نشست امروز (دوشنبه یکم اسفندماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: پاسخگویی به سؤالات نمایندگان و بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین المللی انرژی خورشیدی در دستورکار کمیسیون انرژی مجلس قرار داشت که در این خصوص دولت نظر خود را ارائه کرد و پس از آن نمایندگان با لایحه موافقت کردند.

وی افزود: امیدواریم این لایحه هرچه سریع تر به صحن علنی برود و با رأی قاطع نمایندگان جمهوری اسلامی ایران عضو این اتحادیه بسیار مهم و اثرگذار در توسعه انرژی های نو و تجدیدپذیر شود.

وزیر نیرو افزود: نمایندگان در سؤالات خود دغدغه هایی در خصوص طرح های توسعه، طرح های شبکه، مدیریت مصرف، توزیع اعتبارات داشتند که توضیحات لازم ارائه شد و اکثر آن ها قانع شدند و تعدادی نیز درخواست برگزاری نشست های تخصصی برای بیان طرح های توسعه ای وزارت نیرو داشتند که این جلسات در کمیته های کمیسیون برگزار می شود.

محرابیان تصریح کرد: کارِ سنگینی را در تابستان گذشته داشتیم و برای تابستان سال آینده نیز در زمینه طرح های توسعه نیروگاهی، شبکه، پست، رفع محدودیت نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: 140 اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت ها در تابستان انجام شده است

محرابیان: 140 اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت ها در تابستان انجام شده است