مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:332023-02-20اجتماعي

افتتاح فاز نخست کمربند سبز تهران


سخنگوی شهرداری تهران به تشریح آخرین جزییات رویداد امیدوافتخار در هفته جاری پرداخت و گفت: بنا است تا ساعاتی دیگر فاز نخست کمربند سبز پایتخت با حضور شهردار تهران در منطقه 20 حوالی بزرگراه امام علی (ع) به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره وضعیت پویش امیدوافتخار طی هفته جاری گفت: روز گذشته، آیین افتتاح و آغاز ساخت 7 پروژه عمرانی منطقه 4 برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس، مقبره الشهدای پارک مجیدیه به مساحت 200 متر مربع، عملیات احداث گذر 15 متری شادمان به طول 250 متر و مساحت سه هزار و 750 متر مربع، مرمت 32 چشمه و احداث 13 چشمه سرویس بهداشتی در سطح منطقه، پیاده رو سازی و مناسب سازی خیابان های شاهد و جشنواره به طول دو کیلومتر، جمع آوری آب های سطحی خیابان های بنی هاشم و فرجام مجموعا به طول 2 کیلومتر، تعریض خیابان دانش به طول 220 متر، احداث دیوار حائل به طول 35 و ارتفاع 6 متر و مسقف سازی پایانه علم و صنعت به مساحت 750 متر مربع به بهره برداری رسید.

محمدخانی با اشاره به سی و دومین رویداد امید و افتخار اظهار کرد: بنا است تا ساعاتی دیگر فاز نخست کمربند سبز تهران با حضور شهردار تهران به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز نخست کمربند سبز تهران

افتتاح فاز نخست کمربند سبز تهران