مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:322023-02-20حوادث

وجود بیش از 15 هزار انشعاب غیرمجاز برق در دماوند


رییس اداره برق شهرستان دماوند گفت: حدود 84 هزار مشترک برق در کل شهرستان وجود دارد که بیش از 15 هزار انشعاب آن غیرمجاز بوده و اغلب آن ها مربوط به ویلاها و خوش نشینان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، اسداله احمدیان رییس اداره برق شهرستان دماوند اظهار کرد: حدود 84 هزار مشترک برق در کل شهرستان وجود دارد که بیش از 15 هزار انشعاب آن غیرمجاز بوده و اغلب آن ها مربوط به ویلاها و خوش نشینان است.

وی ادامه داد: برای انشعابات غیرمجاز پرونده تشکیل شده اما نمی توانیم آن ها را جمع کنیم، زیرا مجددا برق غیرمجاز را وصل می کنند.

رییس اداره برق شهرستان دماوند با بیان اینکه در حال حاضر سرقت کابل های برق در شهرستان دماوند نسبت به گذشته کمتر شده است، گفت: پیشرفت 40 درصدی پروژه تبدیل سیم های مسی به کابل های خودنگهدار در شهرستان دماوند انجام گرفته است.

احمدیان افزود: در حال حاضر سرقت کابل های برق نسبت به گذشته کمتر شده است و علت این است که با تخصیص اعتبار امسال کابل های خودنگهدار که به هم تنیده هستند را جایگزین کابل های قدیمی کرده ایم.

وی در خصوص اعتبار برای تعویض کابل ها عنوان کرد: دستمزد این پروژه امسال حدود 11 میلیارد تومان و کل پروژه بیش از 100 میلیارد تومان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 15 هزار انشعاب غیرمجاز برق در دماوند

وجود بیش از 15 هزار انشعاب غیرمجاز برق در دماوند