مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:542023-02-20سياسي

نصب نرخ مصوب در واحدهای پذیرایی الزامی است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با تأکید بر رعایت نرخ مصوب توسط واحدهای پذیرایی، گفت: نصب نرخ مصوب در معرض، دید مشتریان توسط واحدهای پذیرایی الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یحیی دارایی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان البرز، در حاشیه تور یک روزه بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری و واحدهای پذیرایی جاده چالوس که به همکاری این اداره کل و خانه مطبوعات البرز برگزار شد، اظهار کرد: تمام رستوران ها به موجب ماده 12 آیین نامه ایجاد، اصلاح و نظارت بر تاسیسات گردشگری استان، موظف هستند نرخ مصوب را در مجاور صندوق و در دید مشتری قرار بدهند.

  به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ارائه خدمات توسط این واحدها با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

  دارایی با اشاره به نظارت های مستمر در این حوزه ابراز امیدواری کرد که در ایام عید نوروز که بیشترین استفاده از تأسیسات گردشگری وجود دارد، اقدامات در خور شأن گردشگران ارائه شود.

دریافت هرگونه حق رزو و حق سرویس ممنوع است رییس انجمن حرفه ای واحد های پذیرایی استان البرز نیز با اشاره به ممنوعیت دریافت هرگونه حق سرویس و حق رزرو توسط واحدهای پذیرایی، گفت: مردم در صورت مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب نرخ مصوب در واحدهای پذیرایی الزامی است

نصب نرخ مصوب در واحدهای پذیرایی الزامی است