مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-20سياسي

بررسی مشکلات پیش آمده برای کامیون ها در مرز آستارا در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل 90 از ورود این کمیسیون به مشکلات پیش آمده برای کامیون ها در مرز آستارا و توقف تعداد قابل توجهی از کامیون ها به صورت روزانه در این مرز خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 از ورود این کمیسیون به مشکلات پیش آمده برای کامیون ها در مرز آستارا و توقف تعداد قابل توجهی از کامیون ها به صورت روزانه در این مرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نود گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده برای کامیون ها در مرز آستارا و توقف تعداد قابل توجهی از کامیون ها به صورت روزانه در این مرز کمیسیون براساس گزارشات رسیده به طرز کار دستگاه های مربوط از جمله گمرک، سازمان راهداری و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه ورود کرد.

وی افزود: در این جلسه مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، رییس گمرک و مسئولان ارشد سازمان راهداری گزارشی در خصوص آخرین وضعیت مرز آستارا و همچنین ملاحظات اقتصادی و سیاسی صادرات و ترانزیت کالا از جمهوری اسلامی ایران به سمت کشورهای آذربایجان و روسیه ارائه کردند.

مقرر شد دستگاه های مربوط گزارش کامل خود را از وضعیت مرز و پیشنهادات اصلاحی تقدیم کمیسیون کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن مرز وسیع آبی، خاکی و دریایی و ظرفیت بالای ترانزیتی و قرار گرفتن در منطقه مهم جغر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات پیش آمده برای کامیون ها در مرز آستارا در کمیسیون اصل نود

بررسی مشکلات پیش آمده برای کامیون ها در مرز آستارا در کمیسیون اصل نود