مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:272023-02-20اقتصادي

میزان کمک های مردمی به زلزله زدگان خوی تا کنون چقدر بوده است؟


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون بالغ بر 140 میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی بین زلزله زدگان خوی توزیع شده است.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون بالغ بر 140 میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی بین زلزله زدگان خوی توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید سلیمی درباره میزان کمک های مردمی ارائه شده به زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: با توجه به وسعت حادثه زلزله شهرستان خوی، جمعیت هلال احمر از همان ابتدای وقوع حادثه در راستای جذب مشارکت های مردمی اقدامات متعددی را انجام داد و کمک های امدادی به منطقه ارسال شد.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز به عنوان متولی جلب مشارکت‎های مردمی در سطح کشور فراخوان های عمومی و تخصصی را منتشر کرد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در کنار جمعیت هلال احمر بودند و ما توانستیم منابع خوبی را برای حادثه دیدگان شهرستان خوی جمع آوری کنیم، گفت: همچنین چندروز پیش نیز به همت جمعیت هلال احمر مسابقه مهر تابان بین تیم های ستارگان هنر و ورزش در حمایت از مردم آسیب دیده خوی با حضور چهره های مطرح فرهنگی و ورزشی برگزار شد و عواید حاصل از این مسابقه به زلزله زدگان شهرستان خوی اختصاص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان کمک های مردمی به زلزله زدگان خوی تا کنون چقدر بوده است؟

میزان کمک های مردمی به زلزله زدگان خوی تا کنون چقدر بوده است؟