مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:352023-02-20سياسي

«خیاط شهر ما» نقد و بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نشست نقد و بررسی کتاب «خیاط شهر ما» عصر امروز دوشنبه اول اسفند از ساعت 16:30 تا 18:30 در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

- برنامه هفتگی محفل کتاب ، امروز دوشنبه اول اسفند به نقد و بررسی کتاب خیاط شهر ما در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نشست نقد و بررسی کتاب خیاط شهر ما عصر امروز دوشنبه اول اسفند از ساعت 16:30 تا 18:30 در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

این کتاب شامل 40 قصه و حاصل تلفیق دو کتاب هفت دریا شبنم و یک شهر، یک خیاط است که علاوه بر قصه های جدید، داستان هایی را که پیش از این در دو کتاب چاپ شده بود نیز در خود جا داده است.

داستان موجود در این کتاب بیشتر منعکس کننده رفتار، سلوک اجتماعی، کرامات اخلاقی و ارتباط وی با مردم و خاطرات عارف معاصر شیخ رجبعلی نکوگویان (خیاط) است.

این کتاب نخستین بار در سال 1393 و در 264 صفحه توسط نشر شهر منتشر شد.

در برنامه نشست هفتگی محفل کتاب که روز های دوشنبه برگزار می شود، یک کتاب و یک نویسنده با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مضامین کتاب ها و نویسندگان مطرح دنیا، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خیاط شهر ما» نقد و بررسی می شود

«خیاط شهر ما» نقد و بررسی می شود