مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-20بين الملل

اوکراین تا 2 ماه نمی تواند پاتریوت های آمریکایی را دریافت کند


نخست وزیر هلند امروز در سخانی اعلام کرد: اوکراین زودتر از 2 ماه آینده نمی تواند سامانه های «پاتریوت» آمریکایی را دریافت کند.

- نخست وزیر هلند امروز در سخانی اعلام کرد: اوکراین زودتر از 2 ماه آینده نمی تواند سامانه های پاتریوت آمریکایی را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اینتل ریپابلیک، مارک روته نخست وزیر هلند امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که کشور اوکراین در حال حاضر قادر به دریافت سامانه های دفاع موشکی پاتریوت ساخت آمریکا نیست.

نخست وزیر هلند در این خصوص به خبرنگاران اعلام کرد که نظامیان اوکراینی برای استفاده از این سامانه ها باید ابتدا آموزش های لازم را ببینند و بر این اساس کی یف نمی تواند زودتر از 2 ماه آینده این سامانه ها را دریافت کند.

وی در ادامه مدعی حمایت از اوکراین در جریان درگیری های اخیر در این کشور شد.

سخنان امروز مارک روته نخست وزیر هلند در حالی بیان شد که کاجسا اولونگرن وزیر دفاع هلند پیشتر در بیانیه ای اعلام کره بود که 2 پرتابگر سامانه پدافند هوایی پاتریوت و شماری موشک به اوکراین ارسال خواهد کرد.

وزیر دفاع هلند یادآور شد که دولت متبوع وی در زمینه حمایت از پروژه سامانه دفاعی پاتریوت با آمریکا و آلمان همکاری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین تا 2 ماه نمی تواند پاتریوت های آمریکایی را دریافت کند

اوکراین تا 2 ماه نمی تواند پاتریوت های آمریکایی را دریافت کند