مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-20دانش

علت ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان، مسائل آموزشی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه در سخنانی به بازدید از دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی نور اشاره کرد و گفت: - رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای اول اسفند ماه، برخی شایعات مطرح شده برای برهم زدن فضای آرام و دوستانه دانشگاه را بی اساس خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه در سخنانی به بازدید از دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی نور اشاره کرد و گفت: در این بازدید مبلغی در حدود 6 میلیارد و 940 میلیون تومان جهت امور مختلف شامل ساخت ساختمان ساحلی، ساختمان جنگل، تحقیق، موارد آموزشی و تجهیزات سالن ورزش تخصیص یافت.

همچنین طی هفته گذشته مبالغی نیز جهت امور پژوهشی (پایان نامه و رساله) دانشگاه و امور ضروری اداری و مالی دانشگاه تخصیص یافت.

دانشجو، در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب دانشگاه در ایام اعتراضات اشاره کرد و گفت: موارد مربوط به 96 درصد از دانشجویان معترض با گفتگو، تفاهم و تعهد حل شد و پرونده ای برای آن ها تشکیل نشد و و حکمی نیز علیه هیچ یک از دانشجویان دانشگاه صادر نگردید.

چند دانشجوی دستگیر شده از دانشگاه نیز در خارج از محیط دانشگاه در اعتراضات دستگیر شده بودند که دانشگاه تمام تلاش خود را برای آزادی آنان انجام داد و هیچ یک از دانشجویان دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان، مسائل آموزشی بود

علت ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان، مسائل آموزشی بود