مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-20سياسي

برگزیدگان مسابقه «عکس برتر» پایتخت معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اختتامیه و معرفی نفرات برتر نمایشگاه «عکس برتر» خبر داد.

- منتخبین و برگزیدگان نخستین مسابقه عکس مناطق برتر تهران با معرفی منطقه 21، به عنوان منطقه برگزیده آراء مردمی، به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اختتامیه و معرفی نفرات برتر نمایشگاه عکس برتر خبر داد.

محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: نمایشگاه عکس برتر، با هدف شناسایی افراد خلاق و نو آور همچنین تقدیر از عکاسان در روابط عمومی های مناطق 22گانه شهرداری تهران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت های عکاسی محمد بیاتی از منطقه 20توانست عنوان نخست را از آن خود کند، همچنین عباس کیقبادی از منطقه 9به مقام دوم رسید، امیر دنیوی از منطقه 22 به مقام سوم و مهدی عسگری از منطقه 2 و علی سلیمی از منطقه 15 عنوان چهارم و پنجم را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه «عکس برتر» پایتخت معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه «عکس برتر» پایتخت معرفی شدند