مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-20اقتصادي

جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان 10 درصد افزایش یافت


رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان 10 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید سلمانیان روز دوشنبه از افزایش 10 درصدی جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان خبر داد و گفت: پایانه های مسافری استان در ده ماهه سال جاری با انجام 148 و 593 سفر، پذیرای نزدیک به 888 هزار و 857 مسافر بوده است.

وی افزود: پایانه های مسافری استان زنجان در ده ماهه سال جاری با بیش از 148 هزار سفر در جابه جایی 888 هزار مسافر فعالیت داشته است.

سلمانیان در ادامه اظهار داشت: پایانه مرکز استان با جابه جایی بیش از 466 هزار مسافر به خارج استان نقش بسزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در سطح استان دارد.

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس برای نوروز 1402 خبر داد و گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس برای ایام نوروز 1402 به صورت اینترنتی از صبح امروز آغاز شده و مقرر است پیش فروش حضوری بلیت نیز از 7 اسفند شروع شود.

سلمانیان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت های اختصاصی و مشترک شرکت های حمل و نقل مسافری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان 10 درصد افزایش یافت

جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان 10 درصد افزایش یافت