مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:062023-02-20اقتصادي

لزوم جلوگیری از معامله غیرقانونی گونه های جانوری و گیاهی در روزهای پایانی سال


فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از عرضه و خرید و فروش غیر قانونی گونه های جانوری و گیاهی در ایام پایانی سال تاکید کرد.

- فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از عرضه و خرید و فروش غیر قانونی گونه های جانوری و گیاهی در ایام پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در نامه سرهنگ جمشید محبت خانی خطاب به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها آمده است: احتراماً، نظر به در پیش بودن ایام پایانی سال و افزایش تخلفات متخلفان در عرضه و خرید و فروش غیر قانونی گونه جانوری وحشی بویژه انواع لاک پشت ها، مار آبی، سمندر لرستانی و برخی گونه های گیاهی مهاجم از جمله سنبل آبی در فضای مجازی ، اماکن عمومی ، میادین تره بار و.

خواهشمند است دستور فرمایید جهت پیشگیری از بروز تخلفات فوق الذکر موارد ذیل اجرا و از نتایج، این فرماندهی را مطلع کنند.

در ادامه نامه بر لزوم حضور مدیر کل استان یا کارشناسان مطلع در صدا و سیمای استان و ارائه دلایل ممنوعیت خرید و فروش گونه های گیاهی و جانوری وحشی، درج اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از معامله غیرقانونی گونه های جانوری و گیاهی در روزهای پایانی سال

لزوم جلوگیری از معامله غیرقانونی گونه های جانوری و گیاهی در روزهای پایانی سال