مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-20سياسي

راه اندازی خوشه سنگ نی ریز در دستور کار است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان نی ریز در شرق این استان گفت: راه اندازی خوشه سنگ نی ریز در دستور کار این شرکت است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان نی ریز در شرق این استان گفت: راه اندازی "خوشه سنگ نی ریز" در دستور کار این شرکت است.

سید مصطفی هاشمی دوشنبه یکم اسفندماه در میز خدمت شهرستانی شرکت شهرک های صنعتی فارس که در شهرستان نی ریز برگزار شد، بیان کرد: مراحل امکان سنجی این خوشه توسط مشاور انجام شده و در اولویت برنامه توسعه خوشه ای قرار دارد.

او با اشاره وجود منابع غنی معدنی سنگ تزیینی و سنگ نما و فعالیت شهرک صنعتی سنگ نی ریز به عنوان یکی از مهمترین شهرک های تخصصی سنگ کشور و خاورمیانه، ادامه داد: استقرار و فعالیت 150 واحد مرتبط با سنگ بری و فرآوری سنگ با اشتغالزایی یک هزار و 700 نفر در این شهرک صنعتی بیانگر اهمیت ویژه آن در زمینه صنایع جانبی مرتبط با سنگ است و به همین دلیل مراحل ایجاد این خوشه صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از دیگر اهداف راه اندازی خوشه سنگ را حمایت از فعالان بخش خصوصی در بخش های صادرات، برندسازی، تقویت تولید داخلی و ارتقا کیفیت محصولات اعلام و اضافه کرد: واحدهای عضو خوشه های صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خوشه سنگ نی ریز در دستور کار است

راه اندازی خوشه سنگ نی ریز در دستور کار است