مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-20ورزشي

شناسایی 500 دانش آموز استعداد برتر در حوزه ورزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری داشجو، دکتر حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی از معرفی 500 دانش آموز استعداد برتر به جهان ورزش خبرداد و گفت: - حسین بابویی از معرفی 500 دانش آموز استعداد برتر به جهان ورزش خبرداد و گفت: 500 نفر به عنوان بهترین ها توسط کمیته های استعدادیابی شناسایی شدند و در قالب تیم های ملی به مسابقات بین المللی و ملی اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری داشجو، دکتر حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی از معرفی 500 دانش آموز استعداد برتر به جهان ورزش خبرداد و گفت: مجوز فدراسیون دانش آموزی با درخواست وزارت آموزش و پرورش توسط وزارت ورزش صادر شده و خروجی آن برای همه کشور مفید است.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش دانش آموزی در 35 رشته برای دختران و پسران فعالیت می کند افزود: ما به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پنج رشته در سه شهر بندرعباس، شیراز و آبادان مسابقات دانش آموزی را برگزار کردیم و هم اکنون نیز مسابقات نیمه نهایی فوتبال در شهر آبادان در حال برگزاری است.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی اظهار کرد: مسابقات والیبال و بسکتبال در شیراز در بخش دختران و پسران به پایان رسیده و در بندرعباس نیز مسابقات فوتسال و دو و میدانی با حضور 2 هزار دانش آموز به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 500 دانش آموز استعداد برتر در حوزه ورزش

شناسایی 500 دانش آموز استعداد برتر در حوزه ورزش