مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:282023-02-20سياسي

افزایش بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان کاهش بیکاری را در پی داشته است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کارفرمایان حلقه طلایی بین مردم و حاکمیت هستند؛ در یک سال گذشته تعداد بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان رشد داشته که این موضوع باعث افزایش شغل و تولید شده و آمار بیکاران را کاهش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری امروز در دهمین جشنواره تکریم کارفرمایان برتر استان مرکزی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تحریم های شدید و ظالمانه به دنبال ضربه زدن انقلاب، کشور و تولید و ایجاد نارضایتی در بین مردم بوده و هستند.

وی افزود: مقابله با تحریم ها و توطئه های اقتصادی و خنثی سازی آن نیازمند تلاش های جهادی و بیش از پیش کارآفرینان که افسران اقتصادی محسوب می شوند و در خط مقدم جبهه هستند، است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه دولت سیزدهم بدهی های خود به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کرده و می کند ادامه داد: این کار در چند سال گذشته بی سابقه بوده، تاکنون 900 میلیارد ریال از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

اکرمی ادامه داد: کارفرمایان حلقه طلایی بین مردم و حاکمیت هستند؛ در یک سال گذشته تعداد بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان رشد داشته که این موضوع باعث افزایش شغل و تولید شده و آمار بیکاران را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان کاهش بیکاری را در پی داشته است

افزایش بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان کاهش بیکاری را در پی داشته است