مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:312023-02-20اقتصادي

حضور فعال برند مکنزی در نمایشگاه گلفود دبی 2023


یکی از نمایشگاه های پربازدید و مهم در زمینه غذا و نوشیدنی در خاورمیانه، گلفود است که هر ساله در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی برگزار می شود و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا در آن حضور دارند.

- یکی از نمایشگاه های پربازدید و مهم در زمینه غذا و نوشیدنی در خاورمیانه، گلفود است که هر ساله در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی برگزار می شود و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا در آن حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مکنزی فود، گلفود در میان بازرگانان و صادرکنندگان سابقه درخشانی دارد و فرصتی است تا بتوانند بازارهای شمال آسیا، آفریقا و آسیای میانه را جذب کنند.

نمایشگاه گلفود علاوه بر اینکه سبب رشد استانداردهای غذاها و نوشیدنی ها می شود، در شیوه های پذیرایی و مهمانداری نیز تحول عظیمی به پا کرده است.

در این رویداد بالغ بر 5000 شرکت در این نمایشگاه غرفه دارند، همچنین متخصصان غذا و نوشیدنی و بازدیدکنندگان از سراسر جهان به مدت 5 روز از نمایشگاه دیدن می کنند تا علاوه بر آشنایی و ملاقات با شرکت های کشورهای مختلف جهان، به تجارت نیز بپردازند.

برند و مسائل پیرامون آن، غرفه های مختلفی در دسته بندی های مواد غذایی، نوشیدنی ها و تجهیزات مرتبط با آن ها، سرویس های گوناگون پذیرایی، هتل داری، کافه داری، رست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال برند مکنزی در نمایشگاه گلفود دبی 2023

حضور فعال برند مکنزی در نمایشگاه گلفود دبی 2023