مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-20حوادث

دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی ارز دیجیتال در زنجان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی خبر داد که با خرید ارزهای دیجیتال 300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی خبر داد که با خرید ارزهای دیجیتال 300 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمدعلی آدینه لو افزود: در پی شکایت 20 نفر از شهروندان مبنی بر سرمایه گذاری در واحد ارزهای دیجیتال که منجر به کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی از آنان شده است، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی، عامل این کلاهبرداری را که از مال باختگان، 300 میلیارد ریال پول دریافت کرده بود، شناسایی و با دستور قضایی دستگیر کردند.

آدینه لو تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود به جرم انتسابی اعتراف کرد و در تحقیقات مشخص شد، وی با تبلیغ سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از مال باختگان کرده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی ارز دیجیتال در زنجان

دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی ارز دیجیتال در زنجان