مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-20اقتصادي

5 میلیون قطعه ماهی قرمز به بازار کرمانشاه می آید


کارشناس شیلات اداره کل شیلات استان کرمانشاه با اشاره به عرضه حدود پنج میلیون قطعه ماهی قرمز در استانه سال نو، به خانواده ها توصیه کرد، اگر قصد خرید ماهی قرمز دارند، - ایسنا/کرمانشاه کارشناس شیلات اداره کل شیلات استان کرمانشاه با اشاره به عرضه حدود پنج میلیون قطعه ماهی قرمز در استانه سال نو، به خانواده ها توصیه کرد، اگر قصد خرید ماهی قرمز دارند، ماهی های پرجنب و جوش با رنگ روشن تر را خریداری کنند.

سعید بابایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هر ساله در آستانه نوروز حدود پنج میلیون قطعه ماهی گلی(قرمز) در بازار کرمانشاه عرضه می شود، گفت: امسال هم عرضه پنج میلیون قطعه ماهی گلی در استان آغاز شده است.

بابایی با بیان اینکه ماهی گلی عرضه شده در بازار شب عید کرمانشاه از طریق کاشان و استانهای شمالی و مرکزی کشور تامین می شود، گفت: کرمانشاه مرکز تکثیر ماهی قرمز ندارد، لذا ماهی گلی مورد نیاز بازار عید استان از دیگر استانها تامین می شود.

بابایی در ادامه با اشاره به ویژگی های ماهی قرمز سالم، اظهار کرد: ماهی قرمز سالم دارای تحرک و جنب و جوش زیادی بوده و پولک های آن سالم و فاقد هرگونه ضایعه پوستی مثل زخم است، ضمنا باله های شنای ماهی سالم قائم بوده و دُم آن کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون قطعه ماهی قرمز به بازار کرمانشاه می آید

5 میلیون قطعه ماهی قرمز به بازار کرمانشاه می آید