مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-20سياسي

نیروی زمینی ارتش به صورت گسترده در مرزهای کشور مستقر است


امیر سرتیپ نوذر نعمتی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش به صورت گسترده در مرزهای کشور مستقر است، گفت: نیروی زمینی ارتش هر جایی که نیاز بوده با تجهیزات و امکانات کامل حضور پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش یکی از نیروهایی است که از تنوع تجهیزات و رسته ها و تخصص ها برخوردار بوده و انواع تخصص ها را در مهندسی رزمی داریم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش به صورت گسترده در مرزهای کشور مستقر است، ادامه داد: در نیروی زمینی تیپ های متعددی همچون واکنش سریع، توپخانه، مراکز آموزشی متعدد، پایگاه های هوانیروز، سایبر، آمادی و غیره داریم و ساختار نیروی زمینی به گونه ای است که در همه نقاط کشور حضور دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان های ما در همه معابر وصولی منتهی به مرکز و مراکز استان ها استقرار دارند، یادآور شد: نیروی زمینی هر جایی که نیاز بوده با تجهیزات و امکانات کامل حضور پیدا کرده و خانواده ‍ های کارکنان محترم نقش ویژه ای در ماموریت های نیروها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش به صورت گسترده در مرزهای کشور مستقر است

نیروی زمینی ارتش به صورت گسترده در مرزهای کشور مستقر است