مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-20سياسي

سرپرست شهرداری مشهد با تمام توان فعالیت می کند


رییس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرپرست شهرداری با تمام توان فعالیت می کند، گفت: ما نیز تا زمان قانونی قطعاً باید شهردار را انتخاب و مراحل قانونی انتصاب را دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: یکی از انتقادات وارده به ما انتخاب شهردار است، قبلاً در فرصت قانونی و در اسرع وقت سرپرست شهرداری را از درون خود مدیریت و بدنه شهرداری انتخاب کردیم، در این دوره هم که شهر به صورت سرپرستی اداره می شود، خلل و وقفه ای در ارائه خدمات و انجام امور شهری ایجاد نشده و این تصور که با اداره شهر توسط سرپرست کم کاری می شود را رد می کنم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاکنون هیچ خللی در اداره شهر مشهد در دوره سرپرستی شهرداری وارد نشده است و شهردار نیز در زمان قانونی انتخاب می شود.

وی بیان کرد: شورای ششم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون عدل و گسترش عدالت را در پروژه های شهری و سیاست گذاری ها دنبال کرده و خود را متعهد می داند که در باقی مانده این دوره نیز مدنظر قرار دهد.

موحدیان افزود: رویکرد شورا مردم محوری است و در این راستا پروژه های زودبازده تعریف شده و اجرای این پروژه ها با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شهرداری مشهد با تمام توان فعالیت می کند

سرپرست شهرداری مشهد با تمام توان فعالیت می کند