مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-20اقتصادي

«قطعی آب» تابستان هم مهمان گرگانی هاست/ بارش ها چاره ساز نشد


مدیر آب و فاضلاب شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مردم گرگان تابستان پیش رو نیز با کمبود و قطعی آب مواجه می شوند، گفت: متأسفانه بارش های زمستان هم به حل این بحران کمک نکرد.

- قطعی آب تابستان هم مهمان گرگانی هاست/ بارش ها چاره ساز نشد ایسنا/گلستان مدیر آب و فاضلاب شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مردم گرگان تابستان پیش رو نیز با کمبود و قطعی آب مواجه می شوند، گفت: متأسفانه بارش های زمستان هم به حل این بحران کمک نکرد.

قربان غلامی امروز دوشنبه یک اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به علت قطعی آب در برخی از نقاط گرگان اظهار کرد: خط آبرسانی شهر گرگان توسط شرکت آب منطقه ای گلستان در میدان مدرس در حال انجام است که متأسفانه به دلیل مشکل پیش آمده در روند اجرای پروژه مجبور به قطعی آب شدیم و آب حوالی فلکه مدرس، چهار راه بعثت و کوی انقلاب قطع شده که در حال حاضر با تلاش همکاران این مشکل رفع شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی شهرستان گرگان و بهبود قطعی های ساعتی، افزود: کمبود آب در تابستان امسال در گرگان وجود داشت که امیدوار بودیم با افزایش بارندگی ها در فصل زمستان شاهد بهبود وضعیت باشیم اما بر اساس آمار هواشناسی و آب منطقه ای گلستان بارش ها کمتر از نرمال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قطعی آب» تابستان هم مهمان گرگانی هاست/ بارش ها چاره ساز نشد

«قطعی آب» تابستان هم مهمان گرگانی هاست/ بارش ها چاره ساز نشد