مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:332023-02-20فناوري

کنتور برق زنجانی ها برچسب دار شد/ نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق مشترکین خبر داد و گفت: در این طرح مشترکان به آسانی و از طریق دوربین گوشی هوشمند می توانند به اطلاعات اشتراک خود دسترسی داشته باشند و با لمس یک لینک قبض برق خود را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رویا قزلباش، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در جمع خبرنگاران از نصب 415 هزار برچسب ویژه برای دریافت غیرحضوری بر روی کنتورهای برق در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: مشترکان برق استان می توانند با استفاده از این برچسب ها به راحتی اطلاعات اشتراک خود را دریافت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از جمله مواردی که با استفاده از این برچسب می توان مشاهده کرد، شناسه قبض، شماره پرونده، سریال کنتور و شماره شناسایی با اسکن کیوآرکد درج شده برروی این برچسب ها است که از طریق سامانه برق من انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح نصب برچسب بر روی کنتورهای برق پس از حذف قبض کاغذی برای سهولت مشترکان برای دسترسی به اطلاعات اشتراک برق اجرا شده است، افزود: قبوض برق با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و حفظ محیط زیست از صورت کاغذی به الکترونیکی تبدیل شده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنتور برق زنجانی ها برچسب دار شد/ نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق

کنتور برق زنجانی ها برچسب دار شد/ نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق