مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:312023-02-20اقتصادي

کاهش گام به گام از تنش آبی روستاهای استان سمنان


مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان از کاهش تنش آبی در روستاهای این استان از طریق اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان خبر داد.

- محمد طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته بیش از 50 روستای استان از طریق سیار و با تانکر آبرسانی می شدند اما خوشبختانه با تخصیص اعتبارات و جذب 100درصدی آنها، مشکل 10 روستا به طور کامل رفع شد.

وی با بیان اینکه سال قبل و 51 روستا با تانکر آبرسانی می شد، ادامه داد: با بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی این روستاها به 41 روستا کاهش یافتند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان در پاسخ به پرسشی در ارتباط با رفع مشکل کم آبی روستاهای باقیمانده گفت: در افتتاح پروژه های محرومیت زدایی شمار روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شدند از بیش از 50 روستا به حدودا 40 روستا رسید و امسال برنامه ریزی شده که با اجرای پروژه های محرومیت زدایی جدید، مشکل 10 روستای دیگر مرتفع و تعداد آنها به 30 روستا برسد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 52 پروژه محرومیت زدایی اجرا که 75 درصد آنها به اتمام رسید، ادامه داد: برای این پروژه اعتباری 72 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که به طور 100درصد جذب شد.

طاهری با بیان اینکه امسال نیز 50 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی استان در حوضه آبرسانی پیش بینی شده است، افزود: امید است که با اجرایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش گام به گام از تنش آبی روستاهای استان سمنان

کاهش گام به گام از تنش آبی روستاهای استان سمنان