مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-20فرهنگي

پردیس «29بهمن» تبریزافتتاح می شود/اختصاص عواید به زلزله زدگان خوی


در ادامه طرح توسعه سینماهای حوزه هنری، پردیس سینمایی «29 بهمن» تبریز با برخورداری از 10 سالن نمایش 4 اسفند افتتاح خواهد شد.

- در ادامه طرح توسعه سینماهای حوزه هنری، پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز با برخورداری از 10 سالن نمایش 4 اسفند افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه های طرح توسعه سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور با شعار دوباره سینما ، پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی شمال غرب کشور با 10 سالن نمایش و در وسعت 1100 متر مربع، پنجشنبه 4 اسفند با حضور مدیران و مسئولان سینمایی در این شهر افتتاح خواهد شد.

همچنین در راستای همدردی با مردم زلزله زده شهر خوی، عواید فروش هفته اول این پردیس سینمایی، برای کمک به آسیب دیدگان این منطقه اهدا خواهد شد.

همزمان با مراسم افتتاحیه، فیلم سینمایی در آغوش درخت به تهیه کنندگی سجاد نصرالهی نسب و کارگردانی بابک خواجه پاشا هنرمند تُرک زبان که اولین ساخته سینمایی اش را با حال و هوای شاعرانه و ترکی، در طبیعت بکر آذربایجان غربی جلوی دوربین برده، پیش از اکران عمومی در سینماها برای حاضران این مراسم اکران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس «29بهمن» تبریزافتتاح می شود/اختصاص عواید به زلزله زدگان خوی

پردیس «29بهمن» تبریزافتتاح می شود/اختصاص عواید به زلزله زدگان خوی