مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-20اقتصادي

درمانگاه تخصصی شبانه روزی درچه افتتاح شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر از راه اندازی درمانگاه تخصصی شبانه روزی در درچه خبر داد.

- جمشید اویسی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازسازی درمانگاه تخصصی شبانه روزی درچه در دو فاز در حال اجرا است که فاز اول آنکه شامل واحدهای خدمات تشخیصی و درمانی همچون آزمایشگاه، دیالیز، سی تی اسکن و ماموگرافی است به اتمام رسیده و فاز دوم آن شامل احداث کلینیک تخصصی، محوطه و نما و درحال اجراست.

وی افزود: همچنین بالغ بر 10 میلیارد تومان توسط دانشگاه بابت خرید تجهیزات اختصاص یافته و بخشی از آن خریداری و الباقی در حال خریداری است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان خمینی شهر ادامه داد: مقرر شد مرکز جامع خدمات سلامت اصغرآباد بهسازی و با همکاری بخش خصوصی، شیفت عصر به منظور ویزیت، تزریقات و پانسمان راه اندازی شود، احداث پایگاه اورژانس در اصغر آباد با تخصیص زمین، ساخت، تجهیزات وتامین آمبولانس از سوی خیران و تخصیص کد اورژانس و تأمین نیروی انسانی از سوی دانشگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در پی آتش سوزی بخش اداری بیمارستان اشرفی خمینی شهر تصمیم بر آن شد که بشکل موقتی تعدادی کانکس در محوطه بیمارستان برای این امر اختصاص یابد و در بلندمدت با تخصیص زمینهای مجاور با همکاری و کمک خیران، و پیگیری از شهرداری، فضای اداری جدید برای بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تخصصی شبانه روزی درچه افتتاح شد

درمانگاه تخصصی شبانه روزی درچه افتتاح شد