مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:572023-02-20سياسي

تجلیل مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ملاصالح قاری مترجم گروه «آن 23 نفر»


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با آزاده و جانباز دفاع مقدس ملا صالح قاری مترجم گروه «آن 23 نفر» دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجه الاسلام و المسلمین عبدالحمید رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با آزاده و جانباز سرافراز دفاع مقدس ملا صالح قاری از اعضای گروه آن  23 نفر(مترجم گروه) دیدار و گفتگو کرد.

حجه الاسلام رییسی با اشاره به منزلت و جایگاه ایثارگران اظهار داشت: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگان را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در این دیدار نیز از روحیه والای این آزاده ایثار گر و سرافراز در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

ملاصالح قاری متولد آبادان است و بخش زیادی از عمر خود را در زندان های ساواک در ایران و نیز زندان های رژیم بعثی عراق گذرانده است.

وی که برای رساندن اعلامیه های امام خمینی(ره) به اروندرود می زد و وظیفه رساندن آنها به دیگر گروه ها را برعهده می گیرد در یکی از سفرهایش به عراق، دستگیر می شود و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ملاصالح قاری مترجم گروه «آن 23 نفر»

تجلیل مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ملاصالح قاری مترجم گروه «آن 23 نفر»