موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - قيمت طلا و سكه - سود سهام عدالت - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بيمارستان ابن سينا - زعفرانيه - باشگاه داماش - باريسيتينيب - امنيت شغلي خبرنگاران - تلفات سيل - فولكلور - منوچهر والي زاده - تنباكوي قاچاق - جام ملت هاي آفريقا - پاشنه آشيل پرسپوليس - معاون اول رييس ومهوري - رييس شبكه دامپزشكي سبزوار - رييس دانشگاه علوم پزشكي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-20اقتصادي

پرداخت 922میلیارد تومان تسهیلات تولید و کارآفرینی در خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از پرداخت 922 میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره 18 در راستای تولید، اشتغال و کارآفرینی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح صندوق تأمین خسارت های بدنی در دهه فجر سال جاری اظهار کرد: در گذشته اگر حادثه ای اتفاق می افتاد مشمول استفاده از خدمات صندوق مجبور بود به خراسان رضوی مراجعه کند و حادثه بر حادثه در این مسیر بار می شد.

وی اذعان داشت: افتتاح صندوق تأمین خسارت های بدنی در استان اتفاق بزرگ و میمونی بود که مردم فرهنگ مدار خراسان جنوبی از آن بهره مند می شوند.

وی گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده مدیریت اموال تملیکی خراسان جنوبی به اداره کل ارتقا تشکیلاتی پیدا کرده که یک امتیاز محسوب می شود.

ذاکریان با اشاره به اینکه در جریان سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی شاهد حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان بودیم، بیان کرد: سفر بالاترین مقام عالی اقتصادی کشور به خراسان جنوبی بعد از گذشت بیش از یک دهه رخ داد که یک اتفاق بسیار مهم محسوب می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه این حضور نشان می دهد امنیت سرمایه گذاری در استان تضمین شده است، ادامه داد: پیگیری بخشودگی جرایم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 922میلیارد تومان تسهیلات تولید و کارآفرینی در خراسان جنوبی

پرداخت 922میلیارد تومان تسهیلات تولید و کارآفرینی در خراسان جنوبی