مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-20سياسي

افزایش فشار ها بر بایدن برای ارسال جنگنده F-16 به اوکراین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه نخستین سالگرد جنگ اوکراین، فشار های داخلی بر جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای حمایت بیشتر از اوکراین با ارسال جنگنده های F-16 به کی یف، - در آستانه نخستین سالگرد جنگ اوکراین، فشار های داخلی بر جو بایدن برای ارسال جنگنده های F-16 به کی یف، افزایش یافته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه نخستین سالگرد جنگ اوکراین، فشار های داخلی بر جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای حمایت بیشتر از اوکراین با ارسال جنگنده های F-16 به کی یف، افزایش یافته است.

مایکل مک کال رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ابراز امیدواری کرد بایدن با ارسال این نوع جنگنده به کی یف موافقت کند.

وی در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ در آلمان در گفتگو با سی ان ان اظهار کرد حقیقیت این است که هر چقدر آن ها بیشتر منتظر بمانند، این جنگ بیشتر طول می کشد.

ما باید هر چه که می توانیم در این نبرد به کار گیریم تا اوکراینی ها پیروز شوند؛ و من تصور می کنم لحظه تصمیم گیری در این باره رسیده است.

رویترز گزارش داد که مقامات اوکراین در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ رایزنی های زیادی را برای تحت فشار قراردادن دولت بایدن به منظور ارسال جنگنده های F-16 به کی یف انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشار ها بر بایدن برای ارسال جنگنده F-16 به اوکراین

افزایش فشار ها بر بایدن برای ارسال جنگنده F-16 به اوکراین