مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-20اقتصادي

فعلاً درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس تصمیم گیری نشده است


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از امروز( اول اسفند) خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از امروز( اول اسفند) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قدمی با بیان اینکه امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای زودتر از سال های گذشته آغاز می شود، افزود: باتوجه به اینکه احتمالا سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفند ماه آغاز می شود، امسال پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی نیز زودتر از سال های قبل است.

وی افزود: عرضه بلیت از امروز آغاز شده ولی از هفتم اسفند پیش فروش حضوری نیز از سوی دفاتر فروش شرکت های حمل و نقل و همچنین در پایانه های مسافری انجام می شود.

معاون حمل و نقل راهداری البرز با بیان اینکه هنوز درباره افزایش قیمت بلیت سفرهای نوروزی تصمیم گیری نشده، عنوان کرد: کانون مرکزی انجمن های صنفی رانندگان درخواست افزایش قیمت ها را داشته که این مورد در دست بررسی است.

قدمی در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمام برنامه ریزی ها انجام شده است تا با به کارگیری ظرفیت های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس تصمیم گیری نشده است

فعلاً درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس تصمیم گیری نشده است