مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-20سياسي

114 مدیر و کارمند متخلف کرمان به دستگاه قضایی معرفی شدند


در 10 ماهه سال جاری 114 نفر از کارکنان و مدیران اجرایی استان کرمان را که فساد اداری داشته اند را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کرده ایم که منجر به بازداشت و حبس های طولانی مدت برای این افراد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد آبیار امروز اول اسفندماه با اشاره به اینکه بیشترین سوء جریان های دستگاه های اداری، اهمال و سهل انگاری در انجام وظیفه بوده است، اظهار کرد: در همین راستا تاکنون میلیاردها ریال مورد اختلاس به بیت المال مسترد شده و همچنین 13 نفر نیز که فرار مالیاتی در سطح کلان داشته اند، شناسایی و به مرجع قضایی و سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.

وی بیان کرد: در مجموع میزان وجوه شناسایی شده و یا برگشتی به دولت توسط سازمان بازرسی در 10 ماهه سال جاری، بیش از 8335 میلیارد و 784 میلیون ریال بوده است.

بازرس کل استان کرمان با اشاره به رسیدگی این سازمان به 5000 شکواییه مردمی علیه دستگاه های اداری و گزارش های فساد در 10 ماهه سال جاری، ادامه داد: بازرسی کل استان کرمان در سال 1401 با شجاعت و قاطعیت از حقوق بیت المال و مردم دفاع کرده و ضمن حمایت و دفاع از مدیران و کارکنان پاکدست و مومن که اکثریت کارکنان و مدیران صالح و سالم هستند، با سوء جریانات در سیستم اداری مبارزه کرده و با افرادی که مرتکب فساد شده اند، بدون توجه به پست و مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

114 مدیر و کارمند متخلف کرمان به دستگاه قضایی معرفی شدند

114 مدیر و کارمند متخلف کرمان به دستگاه قضایی معرفی شدند