مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-20بين الملل

رسوایی تیم امدادی رژیم صهیونیستی در ترکیه با سرقت نسخه های خطی+عکس


در پی برملا شدن رسوایی تیم امدادی رژیم صهیونیستی در ترکیه و سرقت نسخه های خطی از یک کنیسه ویران شده بر اثر زلزله، تل آویو ناگزیر شد نسخه های مسروقه را به ترکیه مسترد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی در جبران رسوایی تیم امدادی این رژیم که به بهانه کمک به زلزله زدگان به ترکیه، اقدام به سرقت نسخه های خطی تاریخی از این کشور کرده بود، نسخه های خطی مسروقه را به مقامات ترکیه بازگرداند.

  وبگاه ترکی Haber7 ، یکشنبه شب (19 فوریه)، اعلام کرد که مشخص شده، تیم جستجو و نجات اسراییلی که در جریان زلزله به ترکیه اعزام شده بود، بخشهای از طومار استر را از کنیسه ویران شده انطاکیه به سرقت برده است.

بنا بر این گزارش، طومار استر که از خرابه های کنیسه انطاکیه که در زلزله به شدت آسیب دیده بود، پیدا شده، ابتدا توسط تیم جستجو و نجات صهیونیستی به فلسطین اشغالی منتقل شد اما دوباره رژیم صهیونیستی آن را به ترکیه بازگرداند و در حال حاضر این نسخ خطی نزد خاخام  اعظم در استانبول است.

از سوی دیگر، اقلیت یهودیان ترکیه با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد: نسخه های خطی مربوط به استر مسترد شده و نزد خاخام اعظم ما نگهداری می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی تیم امدادی رژیم صهیونیستی در ترکیه با سرقت نسخه های خطی+عکس

رسوایی تیم امدادی رژیم صهیونیستی در ترکیه با سرقت نسخه های خطی+عکس