مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:442023-02-20اجتماعي

جذب نیرو در اداره کل محیط زیست لرستان در قالب آزمون استخدامی


مدیرکل محیط زیست لرستان از جذب نیرو در قالب آزمون استخدامی برای سال آینده خبر داد و گفت: درصدد هستیم که 14 نیروی کارشناس و محیط بان و همچنین 20 نفر با سهمیه ایثارگری را سال آینده در قالب آزمون استخدامی جذب کنیم.

- علی سالاروند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به نصب 13 دوربین در مناطق حفاظت شده لرستان اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور، هوشمندسازی مناطق حفاظت شده در استان لرستان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: لرستان نخستین استانی است که با استفاده از تجهیزات و دوربین های با قدرت و کیفیت بالا، اقدام به هوشمندسازی عرصه محیط زیست کرده است.

مدیرکل محیط زیست لرستان هوشمندسازی مناطق حفاظت شده را اقدامی مهم در جهت ناامن سازی فضا برای شکارچیان دانست و افزود: همچنین با این اقدام، پوشش مناطق حفاظت شده به حداکثر خود می رسد.

سالاروند با بیان اینکه به ازای هر هکتار یک محیط بان باید داشته باشیم، گفت: این در حالی است که لرستان با 322 هزار هکتار، تنها دارای 70 نیروی محیط بان است.

وی از جذب نیرو در قالب آزمون استخدامی برای سال آینده خبر و ادامه داد: درصدد هستیم که 14 نیروی کارشناس و محیط بان و همچنین 20 نفر با سهمیه ایثارگری را سال آینده در قالب آزمون استخدامی جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو در اداره کل محیط زیست لرستان در قالب آزمون استخدامی

جذب نیرو در اداره کل محیط زیست لرستان در قالب آزمون استخدامی