مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-20اقتصادي

اشتغال 12 هزار نفر در شهرک های صنعتی کردستان


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: در حال حاضر 12 هزار نفر به طور مستقیم در شهرک های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

- حمیدرضا امانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: صنعتی شدن یکی از مهم ترین گام ها برای توسعه همه جانبه و متوازن در کشورهای در حال توسعه است.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد شهرنشینی در اکثر قریب به اتفاق شهرها با رشد صنعتی همراه است، احداث صنایع در قالب مجتمع ها و شهرک های صنعتی از مهم ترین مؤلفه­ ها در توسعه پایدار است.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کردستان با بیان اینکه کردستان ظرفیت مناسبی در راستای توسعه صنعت دارد، تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی کردستان در اردیبهشت سال 1370 به صورت شرکت سهامی خاص پا به عرصه وجود گذاشته است.

امانی خاطرنشان کرد: تا این لحظه در 12 شهرک، 7 ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی در سطح استان به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان زمین واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 510 قرارداد واگذاری زمین صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کردستان با سرمایه گذاران منعقد شده است.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کردستان افزود: 820 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است که برای بیش از 12 هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 12 هزار نفر در شهرک های صنعتی کردستان

اشتغال 12 هزار نفر در شهرک های صنعتی کردستان