مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-20اقتصادي

کشف 305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد در خوزستان


مدیرکل استاندارد خوزستان از کشف و توقیف 305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد در استان خبر داد و گفت: شهروندان موارد مغایر با استاندارد را در سایت اداره کل استاندارد خوزستان گزارش کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان از کشف و توقیف 305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد در استان خبر داد و گفت: شهروندان موارد مغایر با استاندارد را در سایت اداره کل استاندارد خوزستان گزارش کنند.

علی داوودی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نظارت بر تولید کالا، واردات، صادرات و توزیع کالا و ارائه خدمات مشمول استاندارد اجباری در جامعه براساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است که در این راستا بازرسی هایی در سطح استان انجام می شود.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده از مراکز و واحدهای تولیدی، توزیعی و ارائه دهندگان خدمات مشمول استاندارد اجباری از ابتدای امسال تاکنون 305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد کشف و اقدام به توقیف کالا و یا این خدمت ارائه شده مغایر با استاندارد شده است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: این اقلام که شامل مصالح ساختمانی، انواع روغن موتور و فیلتر هوای خودرو، مواد خوراکی، بهداشتی، سبوس گندم و خدماتی همچون آسانسور و تجهیزات تفریحی فاقد گواهی ایمنی استاندارد بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد در خوزستان

کشف 305 مورد کالا و خدمات مغایر با استاندارد در خوزستان