مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:112023-02-20بين الملل

آمریکا دیگر برای ثروتمندان جهان جذاب نیست


نتایج یک مطالعه جدید تحت عنوان گزارش ثروت که از سوی یک شرکت مشاوره مهاجرت مستقر در لندن موسوم به شرکت هنلی اند پارتنرز منتشر شد نشان داد، - نتایج یک مطالعه جدید تحت عنوان "گزارش ثروت" که از سوی یک شرکت مشاوره مهاجرت مستقر در لندن موسوم به شرکت "هنلی اند پارتنرز" منتشر شد نشان داد، آمریکا دیگر همچون زمان قبل از همه گیری کووید-19 برای ثروتمندان جهان یک اقامتگاه وسوسه انگیز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، طبق نتایج این گزارش سال گذشته میلادی، نرخ ورود افراد با ثروت خالص بالا به آمریکا بعضا تا میزان بیش از 80 درصد نسبت به نرخ ورود مربوط به سالهای قبل از وقوع همه گیری کاهش یافته است.

طبق این گزارش در حالی که نرخ ورود سالانه طبقه مهاجران ثروتمند به آمریکا بین 2013 و 2019، بین 6400 تا 10800 نفر در نوسان بود در سال 2022 به سطح 1500 میلیونر کاهش یافت.

این گزارش بیان می کند که آمریکا دارد در میان میلیونرهای مهاجر جذابیت خود را از دست می دهد و مفهوم رویای آمریکایی اکنون به کما رفته است.

همچنین به نوشته این گزارش، کشورهایی که تا پیش از این عمده مهاجران اهل آنها بودند تغییر کرده اند.

در حالی که تا پیش از این اکثر درخواست کننده های برنامه های مهاجرت با سرمایه گذاری اهل کشورهای در حال توسعه با گذرنامه های ضعیف، دسترسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دیگر برای ثروتمندان جهان جذاب نیست

آمریکا دیگر برای ثروتمندان جهان جذاب نیست