مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-20سياسي

تعیین تکلیف 11 هزار دستگاه موتور سیکلت توقیفی در قزوین


دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تعیین تکلیف 11 هزار دستگاه موتور سیلکت موجود در پارکینگ های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: طی بازدید بعمل آمده از پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی استان رسوب موتور سیکلت ها، روند فرسایشی آنها و عدم پیگیری از سوی مالکین یکی از مشکلات و معضلات این مراجع محسوب می شد.

وی افزود: در همین راستا و با هدف احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم کارگروه ساماندهی پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی در دادسرای مرکز استان تشکیل و با صدور مصوبات مقتضی وضعیت 25 هزار وسیله نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: بر اساس صدور اطلاعیه ها و فراخوان های مختلف و همچنین با در نظر گرفتن مشوق ها از جمله تخفیف در خلافی و هزینه های پارکینگ و… اقدامات لازم در راستای مراجعه مالکین به مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفت، که بر همین اساس صاحبان حدود 12 هزار دستگاه موتور سیکلت از ترخیص آنها خودداری کردند.

این مقام قضایی استان اضافه کرد: به همین خاطر 11 هزار دستگاه موتور سیکلت به دلیل عدم مراجعه مالکین از سوی دادگاه اصل 49 تعیین تکلیف و آرا قضایی آنها صادر شد.

رجبی در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 7 هزار موتور سیکلت در مرحله مزایده عمومی قرار دارد و قطعاً این موضوع از فرسایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 11 هزار دستگاه موتور سیکلت توقیفی در قزوین

تعیین تکلیف 11 هزار دستگاه موتور سیکلت توقیفی در قزوین