مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-20سياسي

یکصد نمایشگاه در مدارس انقلاب برگزار شد


دانش آموزان گلستانی با برپایی صد نمایشگاه، دیروز، امروز و فردای کشور را از منظر سیاسی و تاریخی روایت کردند.

- ایسنا/گلستان دانش آموزان گلستانی با برپایی صد نمایشگاه، دیروز، امروز و فردای کشور را از منظر سیاسی و تاریخی روایت کردند.

جابر جلالی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدرسه انقلاب یک کار دانش آموزی محتوایی، عمیق و علمی است که شرایط سیاسی تاریخی ایران از گذشته تا امروز و فردا را بررسی می کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با اعلام این خبر که نمایشگاه انقلاب در بیش از صد مدرسه در سطح استان برپا شده است، افزود: دانش آموزان در این نمایشگاه یک جهاد علمی و محتوایی دارند که در بخش دیروز نگاهی به فضای استعماری جامعه دارند و به نقد و بررسی دوران پهلوی می پردازند.

وی ادامه داد: در بخش امروز دانش آموزان به دستاورد های نظام که در طول 44 سال از پیروزی انقلاب به دست آمده اشاره دارند و در بخش فردا با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نگاهی تمدنی به فضای انقلاب و چشم انداز آینده انقلاب شکوهمند ایران دارند.

جلالی بیان کرد: افزایش آگاهی نوجوان و نسل جوانان به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خودباوری، ایجاد بصیرت و تقویت دشمن شناسی و معرفی الگو های موفق در مسیر انقلاب اسلامی در جهت افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصد نمایشگاه در مدارس انقلاب برگزار شد

یکصد نمایشگاه در مدارس انقلاب برگزار شد