مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-20بين الملل

رویترز: شویگو به لطف پوتین همچنان وزیر دفاع روسیه مانده است


به گفته مقام ها، سرگیی شویگو که بیش از 10 سال است به عنوان وزیر دفاع روسیه خدمت می کند، با وجود ضرباتی که ارتش تحت کنترلش در اوکراین متحمل شده، - به گفته مقام ها، سرگیی شویگو که بیش از 10 سال است به عنوان وزیر دفاع روسیه خدمت می کند، با وجود ضرباتی که ارتش تحت کنترلش در اوکراین متحمل شده، به لطف پوتین همچنان به کارش ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش سرگیی شویگو در سال گذشته سه عقب نشینی در اوکراین انجام داده و به گفته مقامات آمریکایی نزدیک به 200 هزار تن از افراد او کشته یا زخمی شده اند، اما این وزیر دفاع روسیه به لطف ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه همچنان به کارش ادامه می دهد.

به گفته مقامات غربی، ناظران حرفه ای کرملین و فرماندهان نظامی سابق غربی، رهبر روسیه دلایل مختلفی برای حفظ سرگیی شویگو 67 ساله در سمت خود دارد؛ او فوق العاده وفادار است، به پوتین کمک کرد تا رییس جمهور شود و تصمیم گیری در مورد اوکراین تنها در حوزه اختیار او نیست.

اندرو وایس، متخصص رفتارشناسی پوتین در اندیشکده کارنگی که نقش های سیاسی مختلفی در شورای امنیت ملی ایالات متحده داشت و کتابی درباره پوتین نوشته است، می گوید: وفاداری به نسبت شایستگی، همیشه در حلقه داخلی پوتین برتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: شویگو به لطف پوتین همچنان وزیر دفاع روسیه مانده است

رویترز: شویگو به لطف پوتین همچنان وزیر دفاع روسیه مانده است