مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-20بين الملل

حماس تسلیم شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا را محکوم کرد


جنبش مقاومت اسلامی حماس تسلیم شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا و انصراف از مراجعه به شورای امنیت برای پیگیری پرونده جنایات و شهرک سازی این رژیم را محکوم کرد.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس تسلیم شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا و انصراف از مراجعه به شورای امنیت برای پیگیری پرونده جنایات و شهرک سازی این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که این اقدام تشکیلات خودگردان رفتاری خارج از اجماع ملی است.

قاسم تصریح کرد که ظاهرا تشکیلات خودگردان همچنان اصرار دارد که در توهم به سر ببرد و دل به دولت های آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش کند.

وی اظهار داشت که این خدمتی مجانی به دشمن اشغالگر صهیونیستی است که موجب بهبود وجهه کریه این رژیم در برابر افکار عمومی جهانیان خواهد شد و کشورهای منطقه را بیش از پیش به عادی سازی روابط با آن تشویق می کند.

حازم قاسم تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه تا بیرون راندن اشغالگران اسراییلی از سرتاسر این سرزمین ادامه خواهند داد و طرح های دشمن برای سرکوب خیزش و انتفاضه ملت فلسطین راه به جایی نخواهند برد.

گفتنی است که شبکه عبری زبان کان در گزارشی اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین تحت فشارهای آمریکا از مراجعه به شورای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس تسلیم شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا را محکوم کرد

حماس تسلیم شدن تشکیلات خودگردان در برابر فشارهای آمریکا را محکوم کرد