مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-20حوادث

دستگیری 89 سارق، 2 قاتل و پلمب 60 ضایعاتی همکار با سارقان در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت، 89 سارق دستگیر و 113 فقره انواع سرقت کشف شد، گفت: با سارقانی که امنیت مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد در خصوص جزییات طرح مبارزه با سرقت در استان گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور، طرح مقابله با سرقت در استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با بیان این که یکی از دغدغه های مردم جرایمی مانند سرقت است، افزود: این طرح از بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری با تشکیل تیم هایی از ماموران زبده انتظامی یزد آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای اجرای این طرح، 89 سارق دستگیر و 113 فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، خودرو، احشام، منزل و دیگر بخشها کشف و اموال مسروقه نیز به مال باختگان تحویل داده شد.

رییس پلس استان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، ماموران پلیس یزد دو قاتل را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

سردار بهدانی فرد با تاکید بر اینکه کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق و همچنین دستگیری 160 معتاد متجاهر از دیگر نتایج این طرح بود، افزود: در این طرح، ماموران انتظامی 60 واحد ضایعاتی متخلف را که اقلام سرقتی را خرید و فروش می کردند، پلمب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 89 سارق، 2 قاتل و پلمب 60 ضایعاتی همکار با سارقان در یزد

دستگیری 89 سارق، 2 قاتل و پلمب 60 ضایعاتی همکار با سارقان در یزد