مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:272023-02-20ورزشي

روایتی از درخشش تکواندوکاران ماسالی در سایه بی مهری ها!


علیرغم اینکه تکواندو کاران ماسالی در حالی هرماه مدال های خوش رنگ استانی و کشوری را تصاحب می کنند، متأسفانه هیچ حمایتی از سوی مسؤولان نمی شوند و با تداوم این رویه قطعاً شاهد افول درخشش ورزشکاران ماسالی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، امیرمحمد تقی زاده: تیم تکواندو مهرآوید ماسال با کسب 30مدال رنگارنگ در زمینه پومسه توانستند مقام دوم تیمی استان گیلان را کسب کند.

سمیه مهدی پور، مربی جوان و خوشنام ماسالی که چندسالی است در رشته تکواندو مشغول پرورش دختران قهرمان ماسالی است این بار به عنوان فعال ترین مربی استان گیلان انتخاب شده است.

تیم مهرآوید که درزمینه تکواندو در شهرستان ماسال مشغول به فعالیت است از تیم های بیسار فعال استان به شمار می رود به صورتی که هر ماه شاهد درخشش و مدال آوری شاگردان مهدی پور در زمینه پومسه و کیوروگی هستیم که همین مهم شاید اصلی ترین علت برگزیده شدن وی باشد البته نباید فراموش کرد مهدی پور بارها به عنوان مربی اخلاق این رشته نیز در سطح استان انتخاب شده است.

المیرا صالحی مدال طلا، دینا محمدی مدال طلا، مهشید فرجی مدال طلا، نیایش علیپور مدال طلا، آیلین کاظمی مدال طلا، زیور بی نیاز مدال طلا، آیناز احمدی مدال نقره، زینب علی اکبری مدال نقره، مائده مرتضی مدال نقره، صفورا محبی مدال نقره، هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از درخشش تکواندوکاران ماسالی در سایه بی مهری ها!

روایتی از درخشش تکواندوکاران ماسالی در سایه بی مهری ها!