مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:212023-02-20ورزشي

501 روستایی کلاله ای از خدمات گروه جهادی دندان پزشکی گلستان بهره گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به وسعت هزار و 700 کیلومتر مربعی کلاله و وجود بیش از 115 روستا و محدودیت خدمات دندانپزشکی، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف خدمت رسانی به روستاهای محروم با 20 تیم جهادی در قالب گروه های دندانپزشکی، پرستاری، اطاق عمل و هوشبری همراه با تجهیزات کامل از 27 بهمن به مدت سه روز در سالن ورزشی شهدای زاو منطقه پیشکمر مستقر شدند.

دکتر موسی شبیهی افزود: بیش از 60 نفر شامل دانشجویان سال آخر دندانپزشکی، پزشکان متخصص و دستیار دندانپزشک به همراه گروه های هوشبری و پرستاران از دانشکده دندانپزشکی گرگان و متخصصان حاضر در کلاله در این فعالیت جهادی با 20 دستگاه یونیت دندانپزشکی سیار به جامعه هدف خدمت ارائه کردند.

وی بیان کرد: آموزش نکات بهداشتی مربوط به سلامت دهان و دندان، معاینات سلامت دهان و دندان به همراه عصب کشی و جرم گیری، کشیدن دندان، مشاوره و خدمات تخصصی با اولویت گروه های هدف شامل زنان باردار و مادران شیره و کودکان زیر 14 سال و در صورت نیاز افراد میانسال و سالمند به مراجعه کنندگان ارائه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: این دانشگاه امسال برای نخستین بار در کلاله، گروه جهادی را در بخش دندانپزشکی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

501 روستایی کلاله ای از خدمات گروه جهادی دندان پزشکی گلستان بهره گرفتند

501 روستایی کلاله ای از خدمات گروه جهادی دندان پزشکی گلستان بهره گرفتند