مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:072023-02-20سياسي

اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی


روح الله نباتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری میز خدمت در روستاهای شهرستان بهار به منظور حل مشکلات اظهار کرد: این اقدام ضمن ارتباط چهره به چهره مردم و مسوولان، شرایط موجود را برای بررسی و گره گشایی برای مدیران و مسوولان ترسیم می کند.

وی از حضور در روستای گنج تپه به عنوان یکی از روستاهای مهم شهرستان بهار خبر داد و گفت: نبود کندرو در جاده روبروی روستا یکی از مهمترین مشکل روستاییان بود که پیگیر هستیم جاده روبروی روستا جزو حریم محدوده طرح هادی ثبت شود و سپس با احداث میدان و کندرو از خطرات بعدی جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان بهار افزود: قیر یارانه ای به صورت رایگان در اختیار روستاها قرار می گیرد و با خودیاری اهالی و دهیاری معابر فرعی باقیمانده روستای گنج تپه آسفالت خواهد شد.

وی گریزی به اقدام کشاورزان و چاه داران روستای گنج تپه در کمک به حل بحران آب شهر همدان با نذر آب زد و در ادامه گفت: توسعه کشت های گلخانه ای از اولویت ما در شهرستان بهار و روستاهای بزرگ آن است چراکه مصرف آب کمتر و سود بیشتری نسبت به کشت های معمول دارد بنابراین تسهیلات مناسبی برای این امر در نظر گرفته شده است.

نباتی تصریح کرد: شرکت زیرساخت راه آهن باید هم در مسیر روستای گنج تپه و هم در روستای حسام آباد به اصلاح مسیر ریل ها و پل ها در  مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی

اختصاص قیر یارانه ای به روستاهای متقاضی