مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:062023-02-20سياسي

تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: نظامات سیاسی کشور مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی در مسیری پیش می رود که تلاش معاندان در آن اختلال ایجاد نخواهد کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: نظامات سیاسی کشور مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی در مسیری پیش می رود که تلاش معاندان در آن اختلال ایجاد نخواهد کرد.

روح الله سلگی امروز در جلسه هم اندیشی فرهنگ سازان عاشورایی مازندران افزود: تلاش ساختار شکنانه معاندان و متحدان آنها علیه اتحاد ملی ایرانیان محکوم به شکست است.

این مسئول سیاسی با اشاره به پایان ناپذیری عناد استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور شد: حقیقت دشمنی مظهر استکبار با روح حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه در کشورمان است.

وی ولایت فقیه را عامل سرافرازی و اقتدار ملت ایران دانست وافزود: دشمنی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با ولایت فقیه ناشی از نقش موثر آن درعرصه های گوناگون پیشرفت و بالندگی کشورمان است.

این مسئول استانی با اشاره به اتحاد شوم معاندان در فتنه اخیر خاطرنشان کرد: اجماع جهانی معاندان و مخالفان نظام اسلامی با همسویی کشورهای غربی در فتنه اخیر بی سابقه و مایه شرمساری فتنه گران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است

تلاش معاندان علیه انقلاب اسلامی محکوم به شکست است