مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:562023-02-20حوادث

دستگیری 25 نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از اجرای طرح مقابله با سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 25 نفر سارق و مالخر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از اجرای طرح مقابله با سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 25 نفر سارق و مالخر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مسعود وحیدی اظهار کرد: طرح مقابله با سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان و مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اجرای طرح یک روزه مقابله با سرقت گفت: در اجرای این طرح تعداد 10 تیم طی هماهنگی قضایی اقدام به شناسایی 25 نفر سارق و مالخر، کشف 10 دستگاه دوچرخه، یک دستگاه خودروی سرقتی، 130 متر لوله آب، یک دستگاه اتاق خاور که از داخل دکه مذکور نیز تعداد 40 بسته مواد مخدر سنتی و تعداد 2000 عدد قرص متادون کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد مخلان نظم و امنیت هرچند اندک احساس امنیت شهروندان را دچار مشکل کنند.

کشف 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر جاجرم فرمانده انتظامی جاجرم نیز از کشف 7 فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری یک نفر سارق خبر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 25 نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی

دستگیری 25 نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی