مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-20اقتصادي

حمایت قاطع نیمی از مردم روسیه از تولید داخل


نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که نیمی از مردم روسیه به سمت استفاده از کالاهای داخلی رفته و دیگر نیازی به برندهای غربی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، نتایج یک نظرسنجی از سوی مؤسسه نیلسن آیکیو نشان می دهد که نیمی از مردم روسیه توانسته اند نیاز خود را از تولیدات بومی این کشور تأمین کرده و دیگر نیاز به برندهای غربی ندارند.

یافته های نظرسنجی مذکور نشان می دهد طی سال گذشته 47 درصد از مردم روسیه به طور کامل به سمت استفاده از تولیدات داخل این کشور رفته و یا روند استفاده از محصولات روسی را افزایش داده اند.

یک سوم شرکت کنندگان در نظرسنجی نیلسن هم گفته اند که الگوی مصرف خود را تغییر نداده و همچنان شبیه دوران پیش از تحریم ها خرید می کنند.

شرکت کنندگان در نظرسنجی مذکور دلایل مختلفی را برای رفتن به سمت برندهای بومی این کشور عنوان کردند به گونه ای که بیش از نیمی از آنها گفته اند این اقدام را با هدف حمایت از تولید داخل انجام داده اند و 20 درصد نیز اعلام کردند که دلیل خرید محصولات روسی این است که نتوانستند با قیمت مناسب اجناس خارجی پیدا کند.

البته 10 درصد دیگر نیز دلیل عدم خرید محصولات خارجی را نبود امکان برای یافتن محصولات خارجی با همان کیفیت تولیدات داخلی روسیه عنوان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع نیمی از مردم روسیه از تولید داخل

حمایت قاطع نیمی از مردم روسیه از تولید داخل