مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-20بين الملل

تصمیم طالبان برای تبدیل پایگاه های نظامی نیروهای خارجی به مراکز اقتصادی


ملا عبدالغنی برادر، معاون نخست وزیر طالبان در امور اقتصادی، روز یکشنبه،30 بهمن (19 فوریه)، در نشست کمیسیون اقتصادی طالبان در کابل گفت که در نظر دارد پایگاه های نظامی به جامانده از نیروهای خارجی در افغانستان را به مراکز اقتصادی تبدیل کند.

- ملا عبدالغنی برادر، معاون نخست وزیر طالبان در امور اقتصادی، روز یکشنبه،30 بهمن (19 فوریه)، در نشست کمیسیون اقتصادی طالبان در کابل گفت که در نظر دارد پایگاه های نظامی به جامانده از نیروهای خارجی در افغانستان را به مراکز اقتصادی تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر معاونت نخست وزیر طالبان در امور اقتصادی، در حساب توییترش نوشت: در نشست کمیسیون اقتصادی تصمیم گرفته شد که پایگاه های نظامی به جامانده از نیروهای خارجی در افغانستان، مطابق برنامه و به تدریج به وزارت صنعت و تجارت (طالبان) واگذار شود تا به مثابه مراکز اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرد.

به نقل از ایندیپندنت در این رشته توییت اعلام شد که کمیسیون اقتصادی طالبان تصمیم گرفته است تا در گام نخست، کار آزمایشی تبدیل پایگاه های نظامی در کابل و بلخ به مراکز اقتصادی، به زودی آغاز شود.

پایگاه نظامی بگرام در کابل، بزرگ ترین پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی در افغانستان بود که تا پایان حضور آمریکا در افغانستان، بین 2500 تا 3500 سرباز آمریکایی در آن مستقر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم طالبان برای تبدیل پایگاه های نظامی نیروهای خارجی به مراکز اقتصادی

تصمیم طالبان برای تبدیل پایگاه های نظامی نیروهای خارجی به مراکز اقتصادی