مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-20اقتصادي

گوشت گرم گوسفندی با هدف تنظیم بازار در اصفهان عرضه می شود


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان اصفهان از عرضه گوشت گرم گوسفندی با هدف تنظیم بازار شب عید در این استان خبرداد.

- محمدعلی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر برای پرورش دام سبک در استان محدودیت وجود دارد، اظهار داشت: این در حالی است که استان اصفهان تولید کننده و صادر کننده دام سنگین در کشور است و گوشت گوساله به اندازه کافی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان به دلیل محدودیت در تولید دام سبک، وارد کننده گوشت گوسفندی از سایر استان هاست، افزود: اکنون شرایط تأمین دام سبک در سراسر کشور بحرانی بوده و با محدودیت گوشت مواجه هستیم زیرا استان های دیگر اجازه واردات گوشت را به اصفهان نمی دهند و این امر سبب شده کمی تعداد دام موجود قابل عرضه در کشتارگاه های دام استان محدود شود و قیمت گوشت افزایش یابد.

یک هزار تُن گوشت منجمد گوسفندی در اصفهان توزیع شد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه برای کنترل شرایط، توزیع گوشت منجمد گوسفندی به عنوان گوشت تنظیم بازاری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: گوشت منجمد تنظیم بازاری در تعاونی ها، فروشگاه های زنجیره ای و بین کاسبان امین استان از 15 دی ماه تاکنون در حال توزیع است و در این مدت بالغ بر یک هراز تُن گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت گرم گوسفندی با هدف تنظیم بازار در اصفهان عرضه می شود

گوشت گرم گوسفندی با هدف تنظیم بازار در اصفهان عرضه می شود