مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-20سياسي

بهبود معیشت مردم و رفع تورم از اولویت های بودجه 1402 است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: توجه به بهبود وضعیت معیشت مردم و رفع تورم با رویکرد تقویت قدرت خرید خانوارها از اولویت های بودجه سال 1402 کل کشور است.

- محمدحسن آصفری در گفتگو با همواره آثار و برکات فراوانی برای کشور داشته و در بیانات اخیر ایشان که بر مسئله رفع تورم و حل مشکلات اقتصادی تأکید شد همه باید در این راستا حرکت و برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی آمادگی این را دارد هر لایحه دوفوریتی که در خصوص رفع مشکل تورم باشد را در سریع ترین زمان ممکن بررسی کند، گفت: دولت می تواند لایحه ای با عنوان تأثیر مستقیم کاهش تورم، جلوگیری از گرانی و گشایش بازار اقتصادی را ارائه دهد تا خارج از نوبت در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت مهم کشور رفع تورم و حل مشکلات اقتصادی است، افزود: توجه به بهبود وضعیت معیشت مردم با رویکرد تقویت قدرت خرید خانوارها از اولویت های بودجه سال 1402 کل کشور و سیاست بودجه 1402 ضد تورمی است تا کمترین تأثیر را در مسئله تورم داشته باشد.

آصفری با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از تصویب بودجه ای که گرانی و تورم زا باشد جلوگیری خواهد کرد، گفت: تکیه به ظرفیت های کشاورزی و معدنی در بودجه سال آینده می تواند بسیار راهگشا باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم و رفع تورم از اولویت های بودجه 1402 است

بهبود معیشت مردم و رفع تورم از اولویت های بودجه 1402 است