مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-20اقتصادي

نقش مافیا در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز ارتباطات این وزارتخانه در پی درج گزارشی در روزنامه «آرمان ملی» با عنوان «تخت گاز قیمت خودرو» به ارائه توضیحاتی پرداخت.

- وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: باتوجه به تولید خودرو کامل، افزایش آمار تحویل خودرو به مصرف کنندگان و ثبات قیمت کارخانه، شاهد هستیم که دلالان و مافیای خودرو با حضور در بازار موجب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز ارتباطات این وزارتخانه در پی درج گزارشی در روزنامه آرمان ملی با عنوان تخت گاز قیمت خودرو به ارائه توضیحاتی پرداخت.

1.

همان گونه که نگارنده این گزارش نیز بدان اشاره کرده است، نمی توان از نقش مافیای خودرو و دلالان در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد چشم پوشی کرد.

امروز باتوجه به عرضه مستقیم خودرو (تولید خودرو کامل) و افزایش آمار تحویل خودرو به مصرف کننده مطابق گزارش منتشر شده مرکز پژوهش های مجلس و ثبات قیمت کارخانه، شاهد هستیم که دلالان و مافیای خودرو با حضور در بازار موجب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می شوند.

2.

همان گونه که بار ها تاکید شده، عرضه خودرو به صورت قرعه کشی کارایی لازم را برای برقراری ثبات در بازار خودرو نداشته و به همین جهت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مافیا در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد

نقش مافیا در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد